مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر و اسفنج / فروش ابر و اسفنج در تهران | تولید کننده ابر و اسفنج باکیفیت

فروش ابر و اسفنج در تهران | تولید کننده ابر و اسفنج باکیفیت

ايا مي دانيد از ابر و اسفنج چه استفاده هايي مي شود ؟ چه كاربردهايي دارد ؟

فكر مي كنم همه ي ما اسفنج زير سبد گلدان ها را ديده باشيم اين يكي از كوچكترين موارداستفاده از اسفنج است . از اسفنج براي طرح اوليه عروسك سلزي و ساخت ميوه جات و هزاران مورد ديگر استفاده مي كنند ابر را هم مي توان از خانواده ايفنج دانيت با اين تفاوت كه ابر نرم است و به تردي اسفنج نيست و در اثر برخرد خورد نمي شود . از ابر هم استفاده هاي زيادي مي شود مقثل ابرااي در اسكاج ها و يا در تشك هاي سفري و هزاران مورد ديگر كه در ادامه به ان ها هم اشاره مي كنيم.

به دليل كاربردهاي بالايي كه اين دو ماده يعني ابر و اسفنج دارند فروش ابر و اسفنج در تهران بسيار زياد ايت و در هر منطقه اي كه برويد مي توانيد اين موارد را خريداري كنيد . 

فروش ابر و اسفنج در تهران | تولید کننده ابر و اسفنج باکیفیت

مرکز تولید ابر و اسفنج

مرکز تولید ابر و اسفنج كارخانجات زيادي هستند كه توليد كننده ابر و اسفنج هستند و به دليل اين كه كاربرد زيادي دارد با توليد زيدي مشغول به كار هستند .

لیست قیمت فوم مبل بيتگي به جنس ان متنوع است و جنس هاي ان با قيمت هاي بالايي به بازار عرضه مي شوداين فوم ها چون يكي از اجزاي اصلي مبل ها هستند كيفيت ان در مدت دوام ايتفاده از مبل خيلي مهم است و هر چه اين فوم مرغوب تر باشد بيشتر از ان مبل مي توان استفاده نمود . بعضي از سازنده ها به جاي فوم از ابر متري استفاده مي كنند كه البته قیمت ابر متری خيلي پايين تر از فوم است و البته كيفيت ان را هم ندارد . 

نمایندگی توزیع و فروش ابر و اسفنج

نمایندگی توزیع و فروش ابر و اسفنجبراي خريد انواع ابر و اسفنج مي توانيد به نمايندگي هاي كارخانجات توليدي ابر و اسفنج مراجعه نماييد و از ان جا خريدتان را انجام بدهيد . اين نمايندگي ها مي توان گفت به قيمت همان كارخانه و در هر ابعادي كه بخواهيد و يا به صورت كيليويي در اختيار شما قرار مي دهند . قیمت ابر ۴۰ کیلویی بسيار براي كساني كه مصرف زيادي دارند به صرفه هستند و مي توانند خريدشان را انجام بدهند و با ود خوب خريد كنند . 

 در اين نمايندگي ها مي توانيد در ابعاد مختلف و وزن هاي مختلف خريدتان را انجام دهيد فقط اگر به صورت وزني خوايتيد خريد كنيد حتما  حجم ان را هم در نظر بگيريد . 

قیمت ابر و اسفنج در تهران

قیمت ابر و اسفنج در تهرانقيمت ابر و اسفنج توليدي در سطح تهران مانند همان کارخانه تولید ابر و اسفنج است و خيلي بالا نيست و مي توانيد به صورت عنده از مكان هايي كه توزيع اين موارد را انجام مي دهند خريداري كنيد . 

ابر و اسفنج از ان دسته از موارد حجيم و كم وزن هستند به دليل اين كه بتوانيد ان را بواي كارهاي خود به صورت عمده خريداري كنيد حتما بايد جايگاهي براي نگهداري داشته باشيد تا در اثر انبار طولاني از بين نروند و پولتان حرام نشود . چون همان طور كه در بالا به ان اشاره شد اسفنج خيلي ترد و شكننده است و كوچك ترين ضربه اي سبب پودر شدن ان مي شود و باعث مي شود ديگه هيچ استفاده اي را نتوان از ان مرد . 

بازار خرید ابر و اسفنج

بازار خرید ابر و اسفنج به دليل ايتفاده هاي زيادي كه مي توان از اسفنج كرد و كاربرد بالايي كه دارند بازار خريد ابر و اسفنج بسيار داغ استولي در هنگام خريد حتما از كيفيت ان اطمينان داشته باشيد كيفيت بالاي اين محصولات سبب طول عمر بالاشون مي شود . و حتما با توجه به نيازي كه داريد خريد كنيد چون اب و اسفنج داراي انواع مختلفي هستند و انسجام بين اجزاي ان ها متفاوت است . هر چه منسجم تر باشند داراي استحكام بالاتري هستند البته در بعضي از كار ها لطافت مهم تر ايت و انسجام زياد نياز نيست .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

دیدگاهتان را بنویسید