مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / ابر اسفنجی / ابر اسفنج البرز | قیمت ابر و اسفنج فشرده

ابر اسفنج البرز | قیمت ابر و اسفنج فشرده

خریداران عمده ابر اسفنج البرز، بیشتر کسانی هستند که در کار تولید انواع مبلمان میباشد؛ کارخانه تولید ابر البرز انواع مختلفی از ابر و اسفنج را عرضه می نماید، ابر و اسفنج فشرده که در بازار به فروش می رسد به دلیل داشتن چگالی بالا و سفت تر بودن آن دارای قیمت بالاتری می باشد و از ماندگاری آن نیز بالاتری برخوردار خواهد بود.

ابر اسفنج البرز | قیمت ابر و اسفنج فشرده

کاربرد ابر و اسفنج فشرده

کاربرد ابر و اسفنج فشرده ابر و اسفنج فشرده از پرمصرف ترین محصولاتی است که در صنعت ریسندگی و نساجی از آن استفاده می شود. اسفنج از الیاف مصنوعی پلی استر و الیاف طبیعی ویسکوز تشکیل شده است، دارای کاربرد های بسیاری می باشد که در زیر به آنها اشاره می شود.

از اسفنج فشرده برای تولید سرویس های خواب همانند ملحفه، تشک، روبالشی، روتختی و غیره استفاده می شود، در تولید پارچه های تزئینی و انواع رومیزی ها و تولید لباس مردانه، زنانه، لباس های بیمارستانی، برای تولید بسیاری از عروسک ها و لباس ورزشی استفاده می شود.

انواع ابر و اسفنج فشرده

انواع ابر و اسفنج فشرده ابر و اسفنج در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد، که هر کدام از آنها کاربرد های خاص خود را دارند. انواع ابر و اسفنج فشرده معمولا برای صنعت های مبل سازی، عروسک سازی، تولید تشک و غیره به کار می رود.

انواع مبل برای خرید مشتریان

انواع مبل برای خرید مشتریان انواع مبل برای خرید مشتریان عبارتند از مبل راحتی، مبل اداری، مبل استیل، مبل سلطنتی به کار می روند که از فوم دارای کیفیت بالایی است؛ استفاده می شود که خاصیت های خوب و فوم گرم و سرد را دارا می باشد و در مبل های سلطنتی و استیل استفاده می شود.

ابر و اسفنج فایپکو

ابر و اسفنج فایپکو از پلی استر یا پلی پروپلین تولید می شود و از قیمت مناسب و ویژگی های بسیار بالای برخوردار است که در زیر به آنها اشاره می شود از جمله بسیار منعطف بوده و دارای کشش مقاومتی بالایی می باشد که در تولید محصولات متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسفنج فایپکو معمولاً توسط واحد های صنعتی و به کمک دستگاه های پیشرفته تولید می‌شود و در تولید آن از بهترین مواد اولیه خام مصرف می گردد و همین دلیل این محصولات از نظر کیفیتی در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرند و در تهیه کالاهای مختلف از انواع این نوع محصولات استفاده می شود.

فرایند تولید ابر فایپکو به کمک پلیمر های شیمیایی اتیلن گلیکول و دی اتیل ترفتالات در بهترین شرایط ممکن انجام پذیرد و این محصولات داشتن خواص فیزیکی و شیمیایی امروزه جایگزین مناسب برای نخ های طبیعی مانند پنبه شده‌اند.

روش تولید ابر و اسفنج به نوعی است که مذاب پلیمر مواد اولیه با فشار های بسیار زیاد از داخل صفحات رشته ساز عبور داده می شوند و در این شرایط تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف شده قرار می گیرند و در مجموع به صورت رولی تولید می گردند.

انواع ابر و اسفنج بالشت

انواع ابر و اسفنج بالشت انواع ابر و اسفنج بالشت با نام پنبه الیاف مصنوعی به کار برده شده در بالشت مورد استفاده قرار می گیرد تا به دلیل ویژگی ضد حساسیت و انعطاف پذیری که در این بالش ها وجود دارد بهترین جایگزین برای الیاف های طبیعی به کار برده شده در بالشت ها و تشک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت و مشخصات ابر و اسفنج

قیمت و مشخصات ابر و اسفنج وقتی که می خواهید یک ابر یا اسفنج بخرید باید به مواردی دقت کنید این موارد شامل دو مورد اصلی مسئله تراکم یا دانسیته و فشرده سازی اسفنج است؛ دانسیته اسفنج و فرم، بیانگر وزن اسفنج است هر چقدر که اسفنج، دانسیته بالاتری داشته باشد دارای کیفیت بهتر و استقامت بیشتری خواهد بود فشردگی اسفنج و ابر به نرمی و سفتی آن بستگی دارد به این منظور که هرچی فشردگی اسفنج و ابر بیشتر باشد می‌توان درجه سفتی آن را نیز بالاتر دانست و قیمت روز اسفنج فشرده به این موارد بستگی دارد.

ابر و اسفنج در ایران توسط واحد های بسیار زیادی تولید می گردد و تحت تاثیر المان های متفاوتی قرار می گیرد که در نهایت با قیمت های متنوع ارائه می گردد، المان های تاثیرگذار بر قیمت خرید اسفنج بسیار زیاد هستند که نوع این محصولات و کیفیت آنها و همچنین نحوه بسته بندی آنها جزو مهم‌ترین آنها می باشند.

فروشگاه مرکزی قیمت ابر متری درجه یک به دنبال این است که این نمونه ها با کیفیت عکس را در سراسر ایران به فروش برساند، اسفنج زاگرس با قیمت های بسیار مناسب در اختیار تمامی متقاضیان در سراسر کشور قرار می گیرد تا صادرات این محصولات به کشور های مختلف افزایش یابد.

ایجاد شرایط سفارش اسفنج به صورت مستقیم و بدون واسطه؛ همچنین صادرات این محصولات به دیگر کشور ها انجام شده است که صادرات ابر و اسفنج زاگرس توسط تولید کنندگان این محصول با قیمت های بسیار مناسبی به کشور های حوزه ی خلیج فارس، ترکیه، عراق و غیره صورت می گیرد و همین پارامتر در جلب رضایت مشتریان بسیار زیاد تاثیر فراوانی دارد.

برای سفارش مستقیم ابر و اسفنج با کیفیت در مناطق مختلف کشور از طریق مراکز اینترنتی می توانید اقدام نمائیدو مشاورین ما در این مرکز به صورت مستقیم به نیاز شما مشتریان گرامی پاسخ خواهند داد و در هر حجم خرید مورد نیاز شما که به ثبت سفارشات اقدام نموده اید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصولات را با ارزان ترین قیمت ها برای شما ارسال می کنند.

نمایندگی پخش عمده انواع ابر و اسفنج

نمایندگی پخش عمده انواع ابر و اسفنج می توان گفت تمام خرید و فروش و عرضه ی اسفنج به صورت عمده انجام می شود و مشتریان آن غالبا تولید کنندگان مبل، کوسن و عروسک سازی ها هستند؛ این مراکز با خرید عمده ی ابر و اسفنج فشرده و متراکم به تولید محصولات خود و عرضه ی آن با قیمت مناسب به بازار می باشند .

در مبلمان سازی ها و شرکت هایی که با فوم ،ابر و اسفنج سر و کار دارند از اسفنج یا همان ابر با ضخامت های مختلفی استفاده می شود؛ از ان جایی که مبل در سه قسمت اصلی دسته و پشت و کف آن از ابر استفاده می شود برای دسته از ابر و اسفنج نازک و برای پشت از ابر و اسفنج متوسط و برای کف معمولا از ابر و اسفنج ضخیم استفاده می شود .

فروش عمده ابر و اسفنج درجه یک از سوی مراکز زیر صورت می گیرد، کارخانه ها، شرکت وارد کننده ها، نمایندگی شرکت ها، فروشگاه های عمده فروشی؛ شما میتوانید ابر و اسفنج درجه یک را به صورت کلی و عمده از این مراکز خریداری کنید و همچنین در مرکز فروش فوم تهران نیز این کالا به فروش می‌رود.

تولیدکننده ابر و اسفنج

تولیدکننده ابر و اسفنج از جمله شرکت های برتر در انواع تولید ابر و اسفنج در کشور می‌توان به کارخانه اسفنج البرز اشاره کرد این کارخانه با مواد اولیه که از خارج وارد می کند، بهترین محصول را به بازار عرضه می کند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت اسفنج کارخانه البرز به کار می برند عبارتند از: ایزوسیانات، پلی یول و آب.

این کارخانه در مدل های گوناگونی ابر و اسفنج و فوم را تولید می‌کند و در بازار عرضه می کند؛ می توان سری به بازار فوم در تهران و یا مرکز فروش ابر در اصفهان، فروش ابر و اسفنج شیراز و سایر شهرها زد و خرید خود را از این برند نام آشنا در کشور انجام داد؛ تولیدکنندگان در شهر های مختلفی فعالیت می‌ کنند.

مراکز فروش ابر و اسفنج

مراکز فروش ابر و اسفنج خرید ابر اسفنجی به روش های مختلفی امکان پذیر است که هر کدام از این ابر ها با ضخامت های مختلف تولید می شوند و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و فروش ابر و اسفنج در تهران به نوع تولید و چگالی آنها مرتبط است و می توان فوم را به دو گونه خریداری کرد: فوم سرد و فوم گرم.

همچنین اسفنج را هم که شرکت‌ های گوناگونی عرضه می دارد در وزن‌ های ۱۵ کیلوگرم تا ۴۰ کیلوگرم به بالا عرضه می نمایند.

بهترین برند های تولید کننده همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان بیشتر هستند و بر مبنای همین موضوع از بهترین الیاف در این زمینه استفاده می نمایند تا در نهایت بهترین محصول را مطابق با نیاز متقاضیان در اختیار آنها قرار دهند.

مراکز فروش ابر و اسفنج فرایند های عرضه مستقیم و اینترنتی این محصولات را مورد توجه خود قرار می ‌دهند و با این فرایند توانستند این محصولات را در بهترین کیفیت ها در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهند؛ فعالیت مراکز فروش این محصول از طریق وب سایت های اینترنتی مربوطه باعث حذف واسطه ها و دلالان می ‌شود و این فرآیند تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت نهایی این محصولات دارد.

همچنین مراکز فروش اسفنج در بستر اینترنت زمینه را برای عرضه مستقیم این محصولات در دیگر کشور ها نیز ایجاد می دارد و با این طرح ارز آوری خوبی نصیب کشور می‌ شود و تولید کنندگان بسیار زیادی از این طرح فروش استقبال بی نظیر می نمایند تا بتوانند خط تولیدی های خود را گسترش داده و بهترین محصولات را تولید نمایند.

خرید عمده ابر و اسفنج فشرده

خرید عمده ابر و اسفنج فشرده بازار خرید ابر و اسفنج فشرده این محصولات را در نمونه‌ های بسیار زیبا و متنوع ارائه می‌ دهد تا متقاضیان بتوانند در بالاترین کیفیت ها از ویژگی‌ ها و مشخصات این محصولات برخوردار شوند.
فعالیت های فروشندگان بیشتر به صورت مستقیم و اینترنتی انجام می‌ پذیرد تا بیشترین تاثیر را در فروش این محصولات در قیمت های مناسب داشته باشد.خرید عمده ابر و اسفنج با روش‌ های مختلف انجام می‌ پذیرد که هر یک از واحد های توزیع کننده بهترین روش ها را در این زمینه انتخاب می نمایند تا بتوانند این کالا ها را در قیمت‌ های مناسب‌تری به فروش برساند.

استفاده از فرآیند های اینترنتی و مستقیم برای خرید این محصول جزو بهترین روش ها است که در سال‌ های اخیر مورد توجه صادر کنندگان عمده قرار گرفته است. در این فرایند های خرید اینترنتی و مستقیم از ایجاد واسطه‌گری های مختلف جلوگیری به عمل می آید و در نهایت این محصولات به صورت مستقیم در اختیار تمامی متقاضیان در سراسر کشور قرار می‌ گیرد.

فروش عمده ابر اسفنج البرز

فروش عمده ابر اسفنج البرز فروش عمده ابر اسفنج البرز از سوی خود شرکت تولید کننده صورت می گیرد این شرکت در ابعاد مختلف، وزن‌های گوناگون، کیفیت های متفاوت، برش های متنوع محصولات خود را به بازار عرضه می کند، خریداران عمده ابر اسفنج البرز بیشتر کسانی هستند که در کار تولید انواع مبلمان می باشند؛ فروشگاه های جزئی فروش هم از فروش عمده شرکت استفاده می‌کنند.

وقتی که می خواهید یک ابر یا اسفنج بخرید باید به مواردی دقت کنید این موارد شامل دو مورد اصلی مسئله تراکم یا دانسیته و فشرده سازی اسفنج است، دانسیته ی اسفنج و فرم بیانگر وزن اسفنج است و هر چقدر که اسفنج یا ایر با دانسیته بالاتری داشته باشد دارای کیفیت بهتر و استقامت بیشتری خواهد بود .

ابعاد و ضخامت ابر اسفنج البرز

ابعاد و ضخامت ابر اسفنج البرز شرکت تولیدی البرز در قسمت ابر اسفنج در ابعاد و ضخامت های مختلفی محصول خود را تولید می‌کند برای نمونه در شرکت‌های اسفنج‌ های

  • ۱۵ کیلو
  • ۳۰ کیلویی
  • ۲۰ کیلویی
  • ۲۵ کیلویی
  • و…

تولید می‌شود و به دست خریدار می‌رسد؛ همینطور ابعاد اسفنج ها نیز فرق می کند که در ابعاد در ۱۳ و ۱۵ سانتیمتری می باشد.

خرید و فروش اینترنتی ابر اسفنج

خرید و فروش اینترنتی ابر اسفنج فروشگاه های اینترنتی گوناگونی وجود دارند که انواع ابر و اسفنج و فوم را با قیمت مناسب عرضه می‌دارند فروش اینترنتی فوم سرد و و اسفنج فشرده از سوی همین وب سایت ها انجام می شود فروشگاه های اینترنتی خرید را آسان کردند و در عین حال همواره برای کالا هایی که به فروش می‌رساند تخفیف های ویژه ای در نظر می‌گیرند برای خرید از وب سایت های اینترنتی باید این موارد را به یادداشت یک فروشگاه معتبر باشد دو فروشگاه در اسرع وقت کالا را به خریدار برساند سه فروشگاه همیشه در دسترس باشد ۴ فروشگاه کالای خود را تضمین کند.

بهترین نوع ابر و اسفنج

بهترین نوع ابر و اسفنج بهترین مدل ابر اسفنج و فوم را می‌شود از کارخانه و یا فروشگاه های معتبر خریداری کرد همچنین اسفنج را هم که شرکت‌های گوناگونی عرضه می دارند در وزهای ۱۵ کیلوگرم تا ۴۰ کیلوگرم به بالا عرضه می‌نمایند آنان همچنین در مدل های گوناگون اسفنج را برش می زنند که عبارتند از یک برش رول دو برش ورق ۳۶۰ اولی ۴ برش عرضی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

شرکت فروش ابر اسفنجی نانو باکیفیت

لازم به توضیح می باشد که بدانید شرکت فروش ابر اسفنجی باکیفیت و مرغوب در بازار ایران به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد و متقاضیانی که قصد خرید این محصول با کیفیت و