مرکز خرید و فروش انواع الیاف
خانه / پارچه مبلی / تولید انواع پارچه مبلی لاکچری ایرانی

تولید انواع پارچه مبلی لاکچری ایرانی

با وجود اینکه در حال حاضر در دنیا برندهای فراوانی وجود دارند که در زمینه تولید انواع پارچه مبلمان به فعالیت مشغول هستند و ما شاهد وجود بسیاری از این برندهای وارداتی در کشورمان می باشیم، اما تولیدکنندگان ایرانی نیز از این قافله عقب نماند و با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و جدیدترین مدلهای روز دنیا، اقدام به تولید و ارائه بهترین طرح های پارچه مبلی لاکچری و شیک نموده و به این صورت بخشی از نیاز بازار به این محصول را تأمین می کنند.

تولید انواع پارچه مبلی لاکچری ایرانی

آشنایی با انواع پارچه های مبلی

 آشنایی با انواع پارچه های مبلی این روزها برای تهیه مبلمان از انواع پارچه مبلی استفاده می شود؛ طرح و رنگ این پارچه ها به قدری متنوع است که به راحتی هر سلیقه ای را در برگرفته و می تواند با تمامی فضاهای سنتی و مدرن هماهنگ شده و زیبایی منحصر به فردی به وجود آورد.
در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با این محصولات به نام برخی از آنها اشاره می کنیم تا شما نیز با بهترین پارچه مبلی آشنا شده و خرید آسانی داشته باشید:

  • پارچه مبلی نخی یا پنبه ای: این پارچه به سبب اینکه از الیاف گیاهی تشکیل شده است، بسیار نرم و در عین حال بادوام بوده و بیشترین کاربرد را در تهیه مبلمان دارد.
  • پارچه مبلی کتان: این محصول از نظر ظاهری به پارچه های پنبه ای و نخی شباهت فراوانی دارد و دارای بافت یکسان و درخشانی می باشد.
  • پارچه مبلی نانو: این پارچه یکی از جدیدترین مدل های این محصولات است که به تازگی تولید شده و از آن برای تهیه مبلمان استفاده می شود؛ از جمله مهم ترین ویژگی های آن ضد آب، ضد لک، ضد حریق و آنتی باکتریال بودن آن است.
  • پارچه مبلی پشمی: از این پارچه معمولاً در مناطق سردسیر برای دوخت مبلمان بهره می گیرند، چرا که قابلیت انتقال گرما در فصول سرد را دارا می باشد و کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد.

قیمت عمده بهترین پارچه مبلی لاکچری فایپکو

قیمت عمده بهترین پارچه مبلی لاکچری فایپکو قیمت  پارچه ایرانی مبلی لاکچری فایپکو که یکی از نمونه های پرطرفدار این محصولات می باشد، بسیار ارزان و مناسب بوده و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد یک نموده از آن را تهیه نمود و از زیبایی و جذابیت آن برخوردار شد.
حتماً شما نیز از این موضوع آگاهی دارید که رنگ و طرح مبلمان تا چه میزان می تواند بر دکوراسیون و فضای داخلی منزل اثرگذار باشد و فضا را گرم و دلنشین نماید؛ بنابراین در هنگام خرید این محصول نهایت دقت را به کار برده و بهترین و زیباترین نوع آن را که در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار است تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
کیومرث ایمان وند
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09127747120
کانال تلگرام: QBAliaf@
whatsapp icon واتس اپ: 09127747120
اینستاگرام: kiumarsimanvand
پست الکترونیکی: kiumarsimanvand@gmil.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بهترین پارچه مبلی مازراتی گلدار

استفاده از باکیفیت ترین پارچه مبلی با طراحی و تزئینات مناسب در ایجاد فضایی خاص و دلنشین در محیط منزل و همچنین دوام و طول عمر مبلمان تاثیر بسزایی دارد،  پارچه مب

دیدگاهتان را بنویسید